Thursday, September 6, 2012

RaYe LemaU...=P




hahaha..jahat gile aku..Dah nak abes raye baru update pasal raye..rilexla..aku jenis cool what...aku tgk dulu org lain update pasal raye..aku bace je...tgk gamba2 korg..layan je..maklumlah sebab raye tahun ni aku beraye di ...di Kuala Lumpur..huwaaa!!!..okey2 antara alasan yg kami tak balik kampung ialah..

1) akak baru pas bersalin..nak berjalan jauh tak larat..
2) disebabkan abah aku dah agak berumur..manaade berumur sgt pun..so adik2la kene dtg ke rumah    die..sebab die anak no 3
3) nenek aku berye kat singapore..so nak melawat sape kat johor kalau dah takde org kan kan..

Tapi yg pastinye tahun depan kami akan berye di kampung kerana akak aku takde..akak aku akan bergerak ke London pada 14 september ni..so raye tahun depan takdela akak aku..die takde selama setahun..sedih woo....selalunye complete je di pagi raye..huk3!!! ..

Tapi takperla..die gi London untuk belajar..dia angkut sekali dengan anak2 n suami die..dan kami terpakse berpisah dengan amira selama setahun..bygkan..sekarang die baru 2 bulan lebeh..n yet jumpe die..die dah setahun..dah pandai berjalan..dah pandai berckp..oh no!!tak dpt tgk die membesar di depan mata aku...so sad..but gerenti kami akan merindui die n amirul..

So raye tahun ni jgn terkejut kami tak buat sebarang kuih raye pun okey..maklumlah bos baru pas bersalin so yg pekerja2 die pun wat rilex je..truknye kami..hahaha..tapi takde2 kuih raye..rendang n ketupat masih ade..tak pernah tinggal..hehehe..

AKu dah pening memule nak amek cuti hari ape?berapa hari??n yet...aku dah decide..aku amek cuti mulai dr RABU..KHAMIS..JUMAAT..n yet sabtu half day only....so takdela rase sgt kan kan..so inilah kalendar yg aku wat kt opis..

kalendar sebulan-bulan August..







ha...nampak tak yg aku ijaukan tu..berturut2 cuti aku...hahaha..tak sesabr nak cuti time tu..asyik tgk kalendar je aku tau..hahaha




N yet now..dah 2 minggu beraye..but tomorrow my auntie n my grandma nak dtg umah...seronoknye..diorg nak tgk baby amira sambil beraye sekali..how sweeet...=)

So this is our raye photo..check it out..=))
  

 


No comments:

Post a Comment