Tuesday, January 8, 2013

Pengakhiran 2012 dan permulaan 2013 yg sgt BesT!!!

Haritu aku ade ckp ngan mama aku time dlm keta..tahun inilah tahun paling tak bes!!oh no!!tapi pada 30 december haritu aku bertemu dgn kekasih hati..he's coming KL...LaLaLaLa.......(wahh seronoknye sampai nyanyi)..maune tak seronok..sebulan skali je baru jumpe..jadi aku mengambil peluang ini utk bawak die ke tempt yg best2..aku bawak die ke I-city Snow Walk Shah Alam..hahaha..sebelum berangkat ke Lester..aku perlu merasai kesejukan lain dulu...yeehaa...ok berpusing2 kami mencari tempat snow walk ni ok..mmgla org kata kt i-city tp kt belah mane nye?mestila ade entrance utk snow walk sendiri kan kan..i city tu dahle besar..so berpusing2 selama 30 minit..last2 jumpe..tmp parking nye..so here we are..Abaikan gamba itu..aku terlupe nak bawa playbook aku..so amek gamba pakai hp..oh no!!tak lawanyeee...sedihhh..
 

 


Selepas berjalan2..kami ke Midvalley..okey2 aku gi sini semata2 nak cr baju thermal wear utk mama aku..n...........aku nak cr durian crepe..nyumy2!!!dapat jugak akhirnye..die belanje..hik3!!so selepas dah berjalan2 n nak balik tu..kami kene balik sebelum pukul 8 sebab bas kekasih hati utk balik ke teluk intan pukul 10 mlm..Tiber2.....dah berpusing2 nak balik..kami terlupe tmp parking zone..Ya Allah..berpusing2 tau tak selama sejam..penat ni..aku dah takde mood..tp si kekasih hati penyabar sgt..die yg tenangkan aku..OMG!! nasib baik ade die..kalo tak..aku da nanges..so pergi kt pak guard megadu tak jumpe kereta..so die kata bg no plat kereta n jenis kereta..warna kereta..diorg bole carikan..Alhamdulillah..selepas mereka berpusing2 selama 30minit mencari..jumpe jugak kereta kami..sampai skrg aku masih tiang tu..B69..erghh!! so bergegas kami balik dan aku hantar die kt puduraye..sampai2 puduraye pada pukul 10malam..bas tak sampai2 hingga ke pukul 12tgh malam..gilo pnye bas..so what to do?????ape nak buat ni??nasib baik die ade sedara kt KL..agak dkt jugakla ngan umah aku..so die mintak aku amek die balik kt puduraye..alahai ciannye kt syg baby ni..so pas da amek..hantar die ke umah sedara die...byknye dugaan die..kesian sgt...tp die penyabar orgnye..tak pernah lagi aku tgk lelaki sepenyabar die bile dgn aku..die sorg sahaja tau..mane nak cr?itu sebab aku syg giler kt die..so esoknye 31 december malam baru die balik ke teluk intan bersama sedara die..nasib baik sedara die pun mmg balik ke kampung..kalo tak..die kene la naik bas sengsorg..



Malam 31 december..sepupu die ajak dtg umah lepas bekerja..kami pergi sambut tahun baru di bukit mane tah..kami bertigela..hahaha..tgk mercun walaupun tak berapa nak nampk sebenrnye..hahaha but the best thing..die bersame dengan aku pada tahun baru..tq sayang..first time in my life tau sambut tahun baru dgn kekaish hati..muahz!!selepas kitorg sambut tu..die balik ke teluk intan naik keta dgn sedare die..dan aku balik ke rumah..pengakhiran 2012 dan permulaan 2013 yg sgt best!!!

No comments:

Post a Comment