Sunday, September 25, 2011

16 september(Kisah kami)~~


16 september
~Wau memang tarikh yg membawa kepada kebahagiaan,gementar,takut,berdebar..ouhhhh mcm2 rase ade..tapi kenapa aku dan dia pilih pada tarikh ini untuk bertemu??dah tarikh lain semua takde yg free..terpakselah tarikh ini menjadi saksi pertemuan kami..lagipun tarikh ni senang nak ingat..org kata hari malaysia je mesti ingat tarikh  pertemuan kami..
Di hari pertemuan memang sgt seronok..aku yg kononnye budjet rilex ni perghhh!! Berdebar jugakla..maklumlah bercinta 6 bulan kat mesej,call,facebook,chatting,webcam dan akhirnye kami berdepan..bersua muka..mane tak kelam kabutnye kan??
Alhamdulillah semuanya berjalan lancarla..takmaula aku nak cite satu persatu kat sini kisah kami keluar bersama..haishhhh malu aihhh…biarlah kami berdua aje yg tau…oh jgn pk yg bukan2 eh..kami tak buat tau bende2 itu2 semua..kami profesional..cewah!!hahahaha…tapi memang seronokla..rasenye seperti ingin lagi bertemu je…
Tapi ape2pun saya nak bgtau kat sini..yg saya teramat sayangkan awak…semuanya detik2 terindah bagi saya sewaktu pertemuan kite…I love u ayang..nak bgtau name die kat sini ke?alamak!!malu la….okeyla2…name die Ahmad Azali Abu Hassan..okey..puas hati korg sebab dpt tau name die sape?nak tgk muke plak?hummm….okeyla2..aku masukkan jugak dalam 2 keping..cukupla tuh kan kan?nak tgk bebanyak gamba..tunggu kami kawen…aouchhh gedik tau aku ni…lambat lagi nak kawen..kasi aku dan dia kumpul duit bebanyak dulu…doakanlah kami yer..=)


No comments:

Post a Comment