Thursday, September 29, 2011

~TODAY SO COLD~

~TODAY SO COLD~­
Hahahha..bace entry pun dah mcm pelik je..kat tgh2 panas KUALA Lumpur  ni masih ade lagi yg sejuk ek..alaaa kalo stakat kat bawah sinaran aircond takyahla nak bising2 kata sejuk kan kan??tapi seriously memang kesejukan..bukan hanya pada hari ini sahaja..hari2 sebelum ini pun same..kdg2 tu trase panas plak..takper sweater telah disediakan di bangku ku..
Actually dulu aku pernahlah cek darah aku..dokto ade kata aku ni tekanan darah rendah..huishhh bahaya kan?my family plak always call me KULIT KATAK..OHH NO…truknye name panggilan korg..and I always call my family KULIT BIAWAK because dorg senang panas..hahahhaabut nicela..gurauan tu tak kasar pun..just suke3..
Kat sini nak jugakla aku tunjuk gamba aku tgh kesejukan…tapi satu bende yg aku suke buat kalo aku kesejukan..aku akan pegang monitor laptop..alaaa yg ade kabel penyambung tu..aku pegangla..kat situ kan panas..hahahha nasib baik tak kene Karen ok?kang tak pasal2 Zzzzzzzzzzzzzzz trus gone..hahahaha

Hahahha..kelakarnye muke kan kan?

No comments:

Post a Comment