Saturday, April 28, 2012

edit gamba=))


Harini aku nak bercerite tentang edit2 picture..selama ni aku byk edit pakai picnic tetapi disebabkan picnic dah tutop..so aku kenelah pakai adobe photoshop..tapi aku malas betul kalo pakai adobe photoshop..nak kene try satu persatu..so jalan penyelesaiannye aku pakai xiuxiu editor..tapi yg ni korg nak kene download link die..die memang dalam bahase cine sampai aku pun tak brape fahamm..bukan tak berapa..memang tak paham okey..hehehhe..tapi memang bes sgt pakai editor ni..kepada korg2 yg nak try..korg bolehla try..dan ini gamba2 yg aku dah edit..memang best!!gamba yg tak cantik pun jadik cantik..seriusly korg..hehehe..have a look okey?
  




Cantik kan??lepas dah edit memangla cantek tol tak?kalo nak try..why not?sesuatu pembaharuan..sambil2 tu korg bolehla belajar bahase cine sekali..hik3… http://xiuxiu.meitu.org/ free je..takyah kene byar..selamat mencube guys..=))

No comments:

Post a Comment