Monday, April 2, 2012

Ubat2an untuk kt tmp keje..~~

Haii guys…lame btol tak update blog  ni..(Ohh nooo..ayat clichers la kan kan??) maklumlah aku bz bekerja..aku on9 pun kalo bf aku ajak aku on9 n chatting bersama die..hahaha…alah2 gediknye ayat aku kan..konon2 bf yg ajak on9 baru nak on9..heheheh..okey2 ni nak cite pasal tmp keje sket..

Orait..arini genapla aku bekerja selama sebulan kat tmp keje..mak oiiiiiiiii bz giler aku keje kat tmp ni..dulu aku keje kat tmp stoking pun tak bz mcm skrg ni tau…pening memang dah pening..memang kalo nak ckp hamper stiap minggu akan ade yg aku overtime..aduhh letik mak tuan…tapi takper nak mencari rezeki yg halal aku gagahkan jugak..nak tau??kat dalam handbeg aku ni..telah menyediakan ubat2 seperti ini..maklumlah aku ni senang pening2 pale…sakit belakang…hahahah..




Hahaha..mesti korg kata..alahaii….mcm tu pun dah skt2 kan..tapi skurang2nye aku berwaspada..taknakla nanti dah sakit2 truk baru nak cr ubat2 tu kn..

~Hehehe..tapi ape2pun kene ingat satu bende sebelum gi kerja..sarapan dulu...okey??




No comments:

Post a Comment