Saturday, March 17, 2012

~~I Love fasHion!!!~~

Harini Nak kasitau..I Love Fashion!!!..Al maklumlah dulu aku kan amek jurusan fashion and retail design..tapi kalau ikutkan aku lebih kepada grafik design..haa tgk skrg keje ape..Dekstop artist tau..hehehe..okey2 tapi bukan itu yg aku nak ckp skrg..aku nak ckp yg aku suke tgk gaye2 org berpakaian trutamanye bertudung..OF COURSE!!BECAUSE IM WEARING SCARF RIGTH??? So..siape kata org yg bertudung takleh berfesyen..kalau nak tau..org yg memakai tudung lagi bergaya dr org tak memakai tudung..WHY I SAY THAT??? Sebab korg tgk kalo conth org bertudung bole pakai selendang,tudung bawal,tudung sarung..mcm2 ade tau..n kalo nak ckp org tak bertudung bole pakai cekak n pin kecik2..Eh??Kami pun bole pakai jugakla…tu yg kami selalu letak kat atas kepala kami tu ape…..kan??byk tau..kalo nak suruh kami pakai baju lengan pendek pun bole but its cover by cardigan or jacets right??so??hahaha..but anyway itu semua pendirian masing2la ok..
So selalunye gaya bertudung yg aku selalu tgk ramai……ade yg aku ckdar pandang je..tapi nak buat tak tau..ade yg berbelit2 tu..aku nak try..tapi bile aku try..kenape die jadi lain ek??OMG!! so jeles kalo tgk korg pakai tudung belit2 tu tau..Nak try gak..tolong ajar…heheheh…TApi skrg ni lagi obvious la kalo nak tgk gaya artis bertudung kan…so let me show you all sket ttg gamba yg aku sukela tgk cara diorg bertudung..=)))

Diana AMir~Cantek Giler kan die skrg!!

Fida-sememangnye cute dr dulu..

Ekin-Very sweet..eh jgn plak tgk kat sblah die eh eh..hahaha
Fida again-suke dengan anak tudung die tu!!!
wauu..siapa model tu??eh yg ini adalah aku yer..hahaha..


1 comment:

  1. yes! i love fashion too...klau dikejar fsyen tudung ni mmg xdpt kejar.byk sgt..huhu..nice entry!keep it up dear! :)http://nudtzlovar.blogspot.com

    ReplyDelete