Tuesday, March 6, 2012

dah Dapat kerja Baru~Alhamdulillah~

~~Oh Yes!!..akhirnye aku tlah dipanggil untuk interview pada 31 aribulan haritu..pada mulenye memangla tak brape confident aku akan dpt kerja baru ni..tapi Alhamdulillah..bekat doa semua org..aku dpt gak kerja tu..so arini adalah hari kedua aku pergi ke kerja..kerjanya nak ckp senang tak jugak tau..pening gak aku nak belajar memahami format2 tukar saiz dan fail2 nye..maklumla..aku ni konon2 terer adobe photoshop and adobe ilustrator kan kan..Aku sah bekerja sebagai "DTP ARTIST"..kalo tak paham DTP ARtist tu ape..pi cek kamus..hahahha..ade ke??okey..DTP Artist ni mcm dekstop artist la..tapi aku bekerja di company printing and advertising..not bad..semuanya baik je ngan aku..LAlhamdulillah diorg byk mengajar aku..walaupun diorg berbanga lain dengan aku..Tgk!! satu malaysia kan..kite berlainan agama dan bangsa tapi masih bole duduk di bawah satu opis dan duduk sebelah menyebelah dan tolong satu same lain..muahzz!!! to you all..Anyway..Alhamdulillah aku bersyukur pada Yg Esa..kerana membuka punca rezeki aku..walaupun jauh di Subang jaya tapi aku akan tetap menyimpan pengalaman walaupun sejauh 50 batu pun..yg penting ilmu dan pengalaman..thats my spirit..Thanks to mama..kerana sentiase memberi harapan kepada aku...Love u mama!!..thanks to my bf..kerana sentiase bg sokongan dikala aku di dlam kemurungan tiade kerja selama 3 bulan..Love u Ayang...=)) thumps Up tu my FAmily...~~

No comments:

Post a Comment