Friday, February 24, 2012

Kisah aku dan wani kali ni..kikikiki~~~

Semalam aku bersama  member baik aku iaitu Wani..kuar berjalan2 menikmati KLCC..hahaha…kalo nak ckp bes takdela sgt sebab kami takleh nak shopping..oh no!!duit tgk takdela katakana..hahaha..aku kan penganggur yg setia..alaa bukannya aku mintak pun jadi penganggur ni…penganggur sementara je ni..aku akan pastikan bulan 3 aku dah ade kerja..huhuhuuh..menyesal plak dulu aku berhenti kat company buat stoking tu..MENYESAL GILER!!!!..humm..menyesal pun Dh tak berguna kan skrg..=/



Takper2 kite berbalik pada perjumpaan dengan wani semalam..sebelum pergi ke KLCC..kami singgah japla kat masjid jamek..maklumlah kami pergi KLCC naik lrt aje..malas nak bawa keta..dengan minyak keta lagi..dengan nak kene cr parking lagi..oh no!!tak sanggup i!..hahaha..so kami pun singgahla kat masjid jamek..sbnrnye dah lame aku nak cari selendang cotton..tapi agaknye stock dah takde kot kan..skrg kan dah trend baru..manaade jual lagi selendang cotton2 yg plain2 ni..tapi akhirnye aku jumpelah satu color purple ni..satu pun jadikla..takmo beli byk2..jimat2!!hehehe..dan aku ade beli pin kecik yg sgt comel2 untuk perhiasan selendangku ketika dipakai..dulu aku tak suke sgt pkai tau tapi tak taulah kenapa sejak akhir2 ni fesyen tudung dan pemakaian tudung aku pun seolah2 bertukar plak..hehehe..so kenelah ikut edaran mase kan kan..so inilah barang yg aku beli sepanjang kat masjid jamek..

Nak tau sesuatu cerite tak?kami ni dah lame tak naik LRT..sekali naik..ek eh..nape LRT PUTRA dengan LRT STAR ni bersambung..ek eh..mane satu jalan nak masuk..mane satu jalan nak keluar ni..punyelah malu..org tgk kami pun mcm terpinga2 dan hanya mampu kami buat ialah ketawa ajela..so kami dah Berjaya masuk ni..Wani nak singgah ke toilet..masuk2 toilet je..wauu…toilet die mcm hotel..so aku sangatlah seronok dan sampai tali pinggang aku terputus separuh..dah lame pakai tali pinggang tu..tu yg sampai rapuh..hahahhaa…alamak jeans aku dahle longgar ni..jadi aku pun terpakse jugak memakai..takyahla aku nak tunjuk mcmana carenye aku memakai tali pinggang yg dah putus tu kan kan..malu auww!!!hehehehehe


So sesudah sampai ke KLCC..mcm biaselah singgah kat mark n spencer nak beli deodorant untuk mak aku..aleh2 kosong..stok dah abes..amboii sedap sgt ke baunye sampai abes..hehehe…kalo korg nak tau jenis ape..jenis ” CHINA BLUe”..tak tipu..memang wangi bau die..sebab kdg2 aku tumpang gak pakai deodorant mak aku kalo deodorant aku dah abes..alaa..mcm aku pakai rexona aje..tapi still wangi tau..mcm bau syampoo..btoll!!sumpah!!tak tipu..


Dah abes berjalan penat memusing2..kami pun kehausan dan ingin menikmati air crushers kegemaranku..iaitu strawberry…sedappppppp…mcm aiskrim rasenye…kepada sesiapa yg tak pernah tr..baik korg try…rase die menusuk2 jiwa tau…heheheh..ellehh..aku ni nak promote KFC lebihla kan kan..tade makne eh..dah memang sedap..jadi haruslah aku memuji…=))))))) muahzz!!!



So…kami pun penatla bejalan..tak habes lagi dengan dugaan LRt..time nak balik tu..dah naik kat stesyen..aku tgk kt skrin lrt..-TREN INI KE AMPANG-.dan dengan bersemangat aku masuk ke dalam..tup2 pintu di tutup..aku cube mencari wani..WHERE IS WANI????..rupenye tertinggal die kat luar lrt..aduhhhaii….dahle die kene tunggu tren lagi satu sampai n kami pun jumpe kat keta yg kami parking lrt pandan indah…haaa kan dah kantoi aku duduk kat mane..ohh no11!please don’t be my spy ok??heheheh…da daaaaaa…itulah cerite untuk semalam..mcm2 dugaan je..=)


No comments:

Post a Comment