Monday, February 20, 2012

Harijadi mama n aku..=)

HariJadi aku: 18 Februari
Harijadi mama aku: 19 Februari
Harijadi Bf aku : 15 Februari
Harijadi akak aku : 3 februari

~aku dan ibuku~

~Haaa…mau tak kopak kalo korang dlm family aku kan kan..trutamanya abah aku n abg aku..tu nasib baik bf aku blom jadi keluarga mereka lagi..kalo tak..mcmmana tu??hahahaha..tapi kalo ade jodoh..insyallah kan kan..So..time sambut besday mama ni yg aku nak cite sket..hahaha..kalo time besday aku..mcm boringla plak kan kan..sebab takde ape yg menarik..tapi time besday mama bes sket..sebab mama dapat kek secret resepi dr abah n akak aku..hehehhe…muke mama punye tersenyum lebar..
~adiah dr adik~
~adiah dr abah n akakku~
Dan aku plak ade bg mama adiah ini…hehehhee..cute tak??wauu siap ade sampul ariani gitu..maklumlah mama kan suke shopping kat ariani..tapi duit tu mcm tak cukup je untuk beli tudung ariani kan kan??huk3…takpela..wat belanja makan mama aku..hehehhe..
Hehehehe..siap bergambar lagi time amek gamba ngan adiah mama aku..


No comments:

Post a Comment