Tuesday, February 21, 2012

kami jumpe semalam..hehehe~~


Semalam Pada 20 februari aku bertemu dengan tersayang dan tercinta iaitu my beloved bf…Sanggup die meredah naik bas dr Teluk Intan ke Kuala Lumpur..bagi korg alaa dekat jek pun..tapi kalo korg punye bf tak beriye2 nak jumpe korg..agak2 die sanggup tak nak menempuh untuk jumpe korg??semestinye tak kan kan..tapi aku bertuah dapat berkenalan dengan seorg lelaki yg bernama Ahmad Azali B Abu Hassan ni..memang the best n terbaik tau..
Actually tujuan kedatangan die untuk bertemu aku dan menyambut besday sesamela kot kan kan…sebab besday kitorg hanya selang 3 hari ajer..seronok ajer tau..kalo dapat free call dr maxis memang best..tapi mcm aku dapat free call dr maxis dan celcom..hahahah bergayotla 7 hari 7 malam di no. celcom..sanggup die beli no celcom semata2 untuk berborak dan bergayut dengan aku..tq sayang!!!muahzz!!!
So pada memule die sampai kt kl..die kene berjalan ke lrt puduraya sampai ke lrt pandan indah sebab kat situlah aku akan amek die..riso jugak aku..kot2 kang die pergi tmp lain..hahaha..so di dalam kerisauan aku..aku pun mencarilah cupcake yg paling comel lah untuk die..so last2 jumpe jugak..

kat cupcake ni ade org laki ade misai sket mcm die..siap ade bendera malalaysia lagi tu..hahaha

n then bile die dah sampai..aku pun amek die..n aku bawak die kat satu tmp parking kereta..aku suruh die kuar keta n duduk diam2 kat luar keta siap kene tutup mata lagi tau..n last2..inilah yg jadi..ehh tak mainlah baling2 tepung nanti kecian kat bf aku baju kotor..hahaha..
hahaha..dgn penuh perasaanye die tlah memakan cupcake itu..sedap kan yunk..



So korg mesti nak tau kan kan ape hadiah yg die bagi kat aku…hahahha..aku memang nak bgtau tetapi di atas sebab2 tertentu aku terpakse merahsiakannya…but don’t wory aku akan bgtau di lain post..hehehe…takperla ini hadiah yg aku nak bagi kat die..harap2 die sukerla kan kan..
mesti korg pelik..ape yg aku balut duk gulung2 mcm ijazah tu..hahahaha..itulah kad besday die..hehehe





Baju kitorg pairla…hahahaha…tapi kitorg takdela beli yg mcm kartun2 ade tulis kt tshirt lelaki I love..kat tshirt pompuan..i love u too..itu mcm budak2 remaja lah kan..kitorg ni remaja gak tapi remaja pertengahan..wah3 sesuke hati aku je remaja pertengahan..maklumlah aku dah 23 tahun..tua uuuuuu!!! Oh no..dah bole kawen dah pun ayah aku kata..tapi lambat lagila guys..aku nak tunggu bf aku abes belajar dan sambil2 tu aku nak cr keje yg tetap untuk aku..kawen lambat pun takpe..janji aku puas bagi mak ayah aku duit gaji aku kan..=)

No comments:

Post a Comment