Sunday, June 3, 2012

Hubungan Jarak Jauh...

Harini agak kureng mood aku..oh NO!!Ntahla….mcmmanela aku bole takde mud tetibe ek..siapakah penyebabnye???i don’t know…taknak bgtau kat sini…yg penting harini dan ketika  ini aku mcm takde mud sangat..
Eh aku nak tanye korg.. btol ke kalau ubungan tu makin lame makin membosankan??aku tak berkata tentang hubungan aku..tapi aku menanyakan korg.. ade member aku yg jawab..
a)kalau kau pandai jage hubungan tu..pandai semai ubungan tu..mesti takkan jadi bosan..
dan aku tak puas hati..aku tanye dengan member aku kedua..dan jawapan die..
B)ntahla ek..aku pun pernah rase bosan dengan hubungan aku ngan bf aku..sampai last2 kitorg putus..tak taula atas sebab ape..nak ckp ade org ketige takdela plak..tapi ntahla..mungkin sebab perasaan nak menyendiri tu lagi seronok dr berdue kot..lgpun kami jauh..
Haa….amek koo…jawapan die..yg aku terkejut tu..LGPUN KAMI JAUH..btolker jarak bole menyebabkan hubungan tu musnah sbnrnye??org ckp..kalo dah hubungan jauh..ko kawenla cepat2 ngan die supaya ko bole mengenali die dgn lebih dekat dan dlm care yg halal..ERK….aku dah gigit jari ni..mcmmana plak dengan aku??aduhai..untuk wat mase ni aku takdela pk nak kawen kot..uik..mak ayah aku pun aku tak puas bagi duit dah sibuk sgt nak kawen..humm…so apekah jalan yg terbaik untuk aku yg mempunyai bf yg duduk jauh dr aku..kalo ikutkan takdela jauh sgt..2 jam dan bole sampai..tapi……hum…korg pk la..takkanla aku nak g sane tiap2 hari..okey kalo tu mcm melampau sgt..takkanlah tiap2 minggu aku nak jumpe die kat sane kan kan..dah tu keje aku mcmmana plak??kang mase aku dengan family mcmmana plak..mak ayah aku bukannye jenis yg senang2 je nak bagi aku duk umah org..tu satu yg aku kene pk..kalo mak ayah aku jenis mcm tu…bukan sekadar tiap2 bulan aku dtg…tiap2 minggu pun aku bole dtgla………huh!!!melampau ek jawapan aku..hahaha dah lame simpan kot..takpe2..lepaskan je kesemuanya…
Bile aku pk2 balik..bercinta dengan org jarak jauh..inilah hakikat yg aku kene hadapi..dan aku percaya sesuatu perkara bahawa..apabila kite dah bersame dengan die hamper 5 tahun pun tak semestinye kite akan mengenali dia siapa dan blom tentu die mengenali diri kite ni siapa..aku pasti itu bukan hanye bercinta jarak jauh shj yg hadapi..malah yg jarak dekat juga hadapi kalo tak..
takkanlah terjadi Ecah tu kawen ngan org sebelah umah tapi semalam tau2 je dah cerai..tak tau sebab ape..
Haa…kan kan..bende mcm ni mcm2 bole jadi..mungkin sebab tiade keserasian..memule kenal 2-3 bulan da rase semuanya wangi,cantik..bile dah masuk 6 bulan perkenalan..

a)u..u ni..cube makan elok2 sket..mcm org pelahap plak..adeh….mcm2 je kan..
Ek eh..terpanjang plak entry kali ni yer..anyway guys..i hope korg yg berpasangan dengan org jauh2 tu pandaila meneliti hubungan korg dengan lebih baik lagi eh..bukan shj korg..mungkin aku juge..semua hubungan akan merasai sesuatu dugaan yg sgt kuat dan kdg2 sampai rase taknak meneruskan hubungan itu lagi disebabkan dugaan yg mendatang makin kuat tapi kite manusia..ape2pun kite berbalik pada yg Maha Esa..SEkiann…=)))

No comments:

Post a Comment