Monday, June 11, 2012

Mencari resepi dan memasak..ayorkKK!!!!


 



Okey skrg ni hobi aku kat tmp kerja time rehat adalah menelti resepi2 yg
 sedap untuk hujung minggu..maklumlah..isnin sampai sabtu aku bekerja..
jadi memang takde mase  nak masak..yg akan masak mak aku..huhuhu...cian kt
mak aku..tp takpe..sekurg2nye hari  ahad aku masih bole masak kan..okey2,,td baru
 je tgk satu resepi ni tau.actually aku dah lame cr.. serius!!  memang simple sgt..aku
ingatkan punyelah susah nak wat..hahaha..so aku pun dah siap2
tulis resepi ni..ade 3 resep yg aku jumpe..iaitu siakap 3 rase,taufu jepun masak sup dan
fillet fish masak masam manis..hehehe..Ade jugak masakan untuk sarapan..iaitu
spageti goreng  dan laksa goreng..serius aku tak pernah try lagi lauk2 ni..
harap2 menjadikla kan kan..Dan kalau menjadik aku nak bg resepi ni kt
bf aku untuk die try plak..

Wah..bannganye aku bf aku pandai masak dah sekarang..hehehe..tapi takpe laki pandai
masak ni senang mase depan die nanti..so aku nak bagi korg satu resepi ni..n maybe after bf
aku bace blog ni..die bole salin je resepi ni kan kan..

*anyway..i love u ayang..muazhh!!


No comments:

Post a Comment