Monday, July 16, 2012

Always Berdating..


LAme dah aku tak bercerite pasal aku ngan bf berdating kan kan..Okeyla kali ni port untuk kami berdating ialah di Berjaya Times SQuare..ala..mesti korg rase mcm clicher la..kat situ kan selalu tmp budak2 sekolah berdating takkan kitorg yg dah besar ni nak dating kt situ kan kan..okey2 sebab utama kitorg dating di situ..sebab aku nak mencari seluar jeans yg agak murah dan berkaler2..kt situ jelah yg aku rase murah kot kan kan..kang pi pavilion beli jeans..tak mampu nak bayar..geget jari je tgk..huhuhu..dan itulah sebab uamanya..dan sebab kedua ialah kami nak tgk wayang cerite 8 jam..okey cerite ni bg aku mcm takdelah bes sgt mungkin sebab aku tak brape minat cerite aksi2 yg sebegini..maklumlah cerite mcm ni..lawan2 je yg byk..jalan cerite kureng...sorry to say Mr pengarah..anda tidak berjaya untuk menarik hati saya untuk melihat cerite ini lagi..bygkan..kami tgk berdue pun bole menguap2 tau..hahahha..betapa boringnyela kann kan..tapi disebabkan si bf nak tgk..aku bg chncela..but after ni..takmolah lagi eh syg..huhuhuhu..

Okey..back to the dating story..kami memule jenjalan jap pastu gi makan..ohh no aku tak suke kalo gi makan kat time ssquare tu..nak kene gi beli kad die n then baru bole beli makanan lain..mcm kad touch n go tu..boringnye..dahle gi sane sekali setahun n yet nak kene ade kad tu semata2 untuk makan shj..berbaloi ke??kalo nak gi makan kat MCD,KFC confirm2la penuh kot mungkin diorg pun malas nak makan kat food court tu dengan care sistem kad yg ntah ape2 kot aku rase..SO kitorg makan nasi berlauk..sedap jugak..tapi air je kureng..sebab kami beli air teh ijau + madu..ingatkan memule sedap tapi adeh...awatla rase mcm tu..aku memang suke air teh hijau tapi kalo campur dengan jasmin..memng sedap gile..bf aku pun dah mule berjinak2 untuk meminum air teh ijau tu..Dulu aku ingat lagi..die suke minum air carot susu..aku punye pelik..apelah sedap sgt dengan ari tu kan..sekali aku pun try..tapi memule try dekat satu restoran ni..Haishh ade ke patut die wat air carot susu tu rase pait..patotnye manis kan..pelik tol..so aku pun mengambil keputusan untuk taknak minum..n yet die suruh try lagi air carot susu kt tmp lain..n this time restoran tu buat memang sedap n marvellos..okey..this one i tabik u..AKu pun mule bertanye kat bf aku..ayg..mcmmana ek nak wat air carot susu ni???OMG!! truknye..aku tk tau nak wat air ni??mesti korg2 gelakkan aku kan kan..maklumlah aku tak penah minum..sekali minum rase sedap..mestilah nak try kt umah kan kan..so aku pun buatlah kat umah..first try...sedapppppp dan manis berkrim disukai ramai..Yeahh!!i like it..thanks to my darling..i love u ayang..die yg emgajar aku untuk minum air ni..dan skrg ni pasti menjadi air wajib aku di rumah..hahaha

Anyway dating aku ngan bf aku sangatla bes..seronok sgt..next time kite gi times square..kite gi main game kt situ eh ayg..bby tau ayg tringin kan kan..bby tetap nak gak bawa ayg gi sane tak kirelah mahal atau tak..atleast kalo org tanye ayg org mane..ayg kata org perak..tapi aku dah raselah roller coster kt times square,Kuala Lumpur tu...kadg2 org yg duk Kuala Lumpur pun tak pernah try main bende tu tau..hahaha..bolehla eksyen sket2 kan kan..

p/s : Ayang..bby sayang sgt kat ayg..bby berharap yg kite akan disatukan suatu hari nanti..ayg je yg tau mcmmana nak mengawal bby selama ni..tq so much ayang kerana menjaga bby dengan cukup baik..dr dulu bby kurus..ayg dah membuatkan bby gemuk tau..hahaha..manaade gemuk sgtla..50 kg je..baru je turun berat bdn..hahahha..i love u syg..


No comments:

Post a Comment