Monday, July 16, 2012

Baby AMirah selamat dilahirkan..=))

Harini genap seminggu umor anak buah aku amirah..hehehe..adeke baru seminggu dah lahir baru nak post kt blog??aloh2..xkirela..nak gak nak gak..amboihh gedik eh aku ni..kalo bf aku ckp..eii joringnye die ni..wekk!!!

Pada 10 aribulan July anak buah aku yg bernama Amirah dah dilahirkan..punyelah lame tunggu baby amira ni kuar..akhirnye..kuar jugak die..tapi melalui pembedahanlah..takperla..asalkan semanya selamat kan..janji ibu dan anaknye selamat pun dah syukur ALhamdulillah..hehehe..Memule time die masih dalam perot ummi die..die menendang2..tapi bile aku pegang perot ummi die..die akan berhenti menendang..agaknye takut dengan cik adik die kot..wahh cik adik die garang meh??hehehe...taklah cik adik die cute je kot..tak penah pun garang2 tau..tapi kalo diorg nakal..puk je..kan senang..tak byk cite kan..hahahha...So inilah muke baby amira tu..muahz,,,cik adik syg sgt dengan baby amira okey..dah besar takmau noty2 tau mcm cik adik..hehehehe..

No comments:

Post a Comment