Monday, September 17, 2012

my sister go away=(

Okey..seperti biase aku mesti lambat update blog..hehehe..i dont know why tau kenape aku ni jenis update blog lambat..semua pun mcm nak tangguh2 kam..actually aku suke tulis blog bile kt opis..only that make my hepi..kui3..Okey2..now nak cite pasal tjuk entry di atas..tajuk bukan main kan kan..my sis go away konon..okey..actually die pergi UK for sambung belajar..habes die angkat satu family die..

Aku seperti biase berlagak cerie time die nak masuk ke perlepasan tu..die da start nanges..aku bole ckp"alaa rilexla setahun je pun.."..bile dah nampak sekeluarga turun..air mata aku dah nak berjurai ni aku tahankan aje..yela..selama ini kami tak pernah berpisah sejauh ni..memangla org kata kan ade twitter,facebook,webcam..hoi3!!! kamu tak tau perasaannye okey..kalo ngan bf kamu pun tak sanggup berpisah lagi plak dengan family..mungkin kamu2 jenis saang bf dr family eh eh..aiyokk!!!but seriusly sgt sedih..tambah2 lagi due org anak buah yg aku sayang pun pergi sekali..isitu amirul n amira..amira is so small..nanti die balik dah setahun...OMG!dah bole ckp n merangkak2..i cant believe it!!can u image that!!so sad la kalo cite pasal ni..aku rase nak nanges..i miss u all damn much..but secretly pendamkan aje..huhuhu..kan aku ni cool aje..hehehe..so aku berharap aku akan dapat pergi melawat mereka di sane..tgh mengumpul duit untuk ke sane..hehehe tu pun kalo dapatla..=)) okey guys..thanks for reading..=)

Permata Hati kaMi(baby Amira)


No comments:

Post a Comment