Tuesday, September 17, 2013

OOTD:tak pernah2 kot...

Hai guys..okey..aku jarang nak tunjuk ape yg aku selalu pakai..sbb aku ni kan malas nak type panjnag2 lebar kt blog ni..kecuali pasal yg tersayang..aku akan rajen..hehehe..tapi aku rase mcm dah lame je aku tak update blog ni..so aku nak update sketla pasal pemakaian aku ke tempat kerja..nak ckp aku pandai dress up ni..aku jenis pakai yg simple aje..malas nak pakai complicated2 sgt tau..hahaha..

alamak..blur sket la gamba ni..tp yg ni agak ayu2 sket..maklumlah pakai skirt gi tmp keje..ouchh!!

Blouse: Tesco Ampang(RM50)
Skirt:Kenanga Wholesale(RM35)
Shawl:Selendang Jalan Tar(RM10)

  
Selamat Hari Malaysia semua..Janganlah minyak naik lagi..kah3..mulutku..
Top:Tshirt Army Stripes with Grey Long Singlet
Bottom:Jeans
Shawl:Scarf Beats top-Jalan Tar(RM10)

Ok then..sampai disini dulu..lain kali i review lg yer..muahzz sayang anda semua ketat2!!

14 comments: