Monday, August 19, 2013

Hari Raya 2013...

Hai sayang2..selamat hari raya aku ucapkan..cewah..byknye sayang kan kan..Raye tahun ni aku rase mcm kurang sgt org beraya bersame2 terutamanya ahli keluarge sendiri..sebab family kakak aku kt London..tapi bulan ni diorg balik u ollss..mmg rindu kt budak kecik comel bam2 amirah..n budak ensem amirul..dah pandai speaking london's!!siap ade slank2 blah sane..adehhh..hahaha..cik adik pun kalah kt sini..
Inilah gambar budak due org yg cik adik sayang sgt2 beraya kt london tahun ni..
Pagi2 Raye diorg da call nak ucapkan selamat hari raye..memule akak aku berborak ngan mama aku..kemudian aku nak ckp ngan akak aku..

Kak Linda: Assalamualaikum dik..(name panggilan aku adik kt umah)
me:waalaikumusalam kak linda..indu nye kat ko..selamat hari raya..
Kak Linda: Selamat hari raye..byk tak buat kueh raye tahun ni?
me:satu jenis jek..sebab mama g uli 2 kilo tepung..hahaha..
Kak Linda:kah3..baju raye kaler ape tahun ni?
me:Kaler kuning + biru...cun gile aku..
Kak Linda:wahh kirenye samela kaler baju ngan amirah kan kan..
me:Ha ah..Kak Linda..(dah mula rase sebak)
Kak Linda:yer..(die pun mcm nak nanges da)..
me:Aku Nak mintak maaf eh kalo aku ade wat salah kat ko selama ni..(dah start berlinang airmata)
Kak Linda:aku pun same dik..takmo nanges2 eh..nanti aku balik eh..
me:okey..indu kt korg..nanti kerem salam ngan abg yon n amirul eh..
Kak Linda:okey...Love u dik..
~Uwa....dah tak terkata ape2..sebab aku pk..kalo kakak aku takde..itu ajela kakak sorg yg aku ade..takde sesiapa bole menggantikan die walaupun kitorg selalu bergadoh..biaselah adik beradik..kalo adik beradik tak pernah bergadoh..tu namenye orang asingla tu..kui3..

Aku tak byk sgt gambar raye..tapi bolehla...hehehe..



No comments:

Post a Comment