Friday, March 1, 2013

London,Paris,Manchester United and Liverpool Part 1 : sebelum bertolak

Firstly aku nak ckp....wauuu bangganye aku dpt pergi Manchester United...hahaha..tanah tumpahnye darahku..oppss!!!ecehh lupe daratan aku kan..baru je gi sane 2hari..bukan 2 tahun..agaknye kalo duk sane 2tahun,aku dah taknak balik Malaysia lg kot..of coursse!!sbb aku peminat setia bola Manchester United..kalo asal diorg lawan je,aku akan tgk punye..tapi kalo Malaysia lawan..erkkk!!!Malaysia ranking no brape ek skrg?jawapan aku tak tau...semalam Malaysia menang brape ek??er...tak tau...Ko sokong pemain mane dalam Manchester United..ohh semua aku sokong..paling aku suke Van persie oooo..Rooney juga..walaupun org kata muke die lg hodoh dr org Malaysia..i dont care...kui3...tapi pemain Malaysia mane yg ko sokong eh???er....apek kot....itupun aritu jaga gol terbobos..kui3...bukan nak kata aku ni tak tau asal usul but aku fanatik gile dengan Manchester United..pantang ade org mengata Manchester United..aku akan bamboo balik punye..tapi kalo ade org mengata Malaysia..aku lg bamboola..of course!!because itula tmp kelahiran aku..tp mcmmana pun aku still bangga dgn pencapaian Nicole David..kikikiki...okey2 stopla cite pasal hal kewarganegaraan..jom layan gamba..

Sebelum Bertolak...

Muke di Malaysia..yeeha..tengah tunggu train..


Mesej dengan yg tersayang dulu la kan kan..








No comments:

Post a Comment