Tuesday, March 12, 2013

Hai guys..Wau lame tak tulis blog ni..okey this time nak cerite pasal kami selepas 3bulan tak jumpe..eh silap..3 bulan setengah okey..hahahha..Firstly mcm biase..amek die kat LRT pandan Indah..but why after 3months nampak mcm die makin ensem...ececeh..kalo die bace confirm2 kembang..hahahaha..seriously..mcm lain sketla muke die..pakai jamu mak dara ke ape?hahaha..but anyway i like..maybe sebab die tak pernah jumpe aku pakai kemeja..this is his first time..but i really like to see...Kitorg jumpe n jenjalan kt Times Square..awal2 die dah bg hadiah harijadi aku yg bulan february lepas..thanks sayang..ini hadiah siap dlm beg kertas n kotak lagi..so sweet sayang..
Berjalan2..i love his kemeja..


 
 Inilah hadiah yg die kasi..beg tu..cantek sgt..die kata adik die yg pilihkan..so thanks to both of you..

Aku pun ade gak bg die oleh2 dr Manchester United..of course aku kan peminat sane..aku bag beg Manchester,biskut Mark n spencer..murahh koo kt sane..hahahaha..dengan bola besbol..bf aku pemain besbol Poli die okey..bangga aku..hahahha..tak pernah tgk die main..but suatu hari nanti aku akan tgk jugak..Jenjalan kat times square berdue2an dengan die mmg nampak sweet jek..siap pakai baju kaler biru sesame..jgn jeles nokk!!Kali ni die amek bas pukul 9mlm..takot terlepas lagi..kikikiki....but suke sgt dpt jumpe die..
Oleh2 utk sayangku dan keluarganye..

Sebelum die nak dtg hari ahad bersamaan dgn 10 March tu..memule die kata tak jadi...skali sabtu malam tu kitorg borak2 die kata ade surprise utk aku..wauuuuu!!!!mmg surprise..terkejut beruk pun ade..ok pelik...hehehehe..Thank you so much sayang for everything...muah!!walaupun sayang sibuk tapi sayang tetap ade mase utk berjumpe dengan baby kt KL ni..muah!!!i love u sayang..

 






No comments:

Post a Comment