Friday, March 1, 2013

London,Paris,Manchester United Part 3 : Jenjalan & shopping



Okey...Kat sane..kami berjalan2 n shopping..okey indah sungguh panorama kat sini..sejuknyeee tak terkata..kalo mandi air panas pun tak ilang gak sejuknye..hahaha..

Jom layan gamba..
Mukeku dahulu...hehehe

Shopping kt Marck n Spencer yg sgt murah berbanding di Malaysia..


Korang nampak tak itu salji...cett!!aku kene baling..hahaha

My family..=)

Aku berjalan2 kat byk tempat..memuler sampai kami duduk rumah akak aku kt Leichester..berjalan2 di kota raye die..lepastu hari selase aku ke ondon untu mencari tmp hotel..sebab keseokan paginye kami nak ke Paris..Selepas itu kami ke Paris pada hari Rabu..Memang best..maklumlah tmp org bercinta..tringin nak gi dengan kekasih hati suatu hari nnti..amin..=).. kemudian esoknye..aku ke Liverpool n Manchester United..kalo Liverpool tu tak pandang sgt pun..kitorg g kt stadium die..keciknyeee..lgpun stadium die dkt2 dengan rumah..mcm takde tempt khas utk stadium yg besar..so takde beli brang ape2 pun..because kitorg bukan peminat Liverpool..alaa saje je gi..kalo org tanye aku pernah sampai Liverpool atleast aku ckp pernah dtg kan kan..Tapi kt Manchester United tgk mcmmana kami shopping..480 pound abes tu..bayangkan kali dengan 5..brape duit malaysia yg kami dah abeskan..

Gambar di Paris:





Di Paris yeww!!

No comments:

Post a Comment