Monday, October 22, 2012

shopping kt Jalan Tar..^ ^

Sebenrnye dah lame aku nak update pasal shopping kt jalan TAR ni..tapi selalunye mesti aku lambat update..kemalasan untuk menaip..haishh...makin truk perangai aku ni..huhuhuhu..

Mcm biase org yg aku meneman aku di Jalan TAR kalo tak bukan pastinye ialah mak aku...opps my bf takmo teman ke??bukan...die berade di perak..<<<mcmmana mau panggil mai sini..mau jumpe pun susah maaa...>>>hahaha jadi mama la yg jadi peneman aku..kalo bukan mama,mungkin Wani aka teman baik aku aka jiran aku..hahahaha..tapi name aje jiran..nak jumpenye susah sebab die ni belajar kat uitm shah alam..n die duk sane sekali..biler cuti aje die akan balik..itupun aku takleh jumpe sebab aku balik keje pun kul 6 ptg..sampai umah da malam..takkan nak pi ketok umah die..waniii ooohh wani..bukakla pintu ni ha..awok nak ajak borak ni ha...haaaaaa da kuar bhase perak aku..hahaha..ehh takmau buang mase aih..aku nak cite pasal baju yg aku shopping aritu..ye tak?so...

Firstly aku pergi jalan tar pasti aku singgah kt bawah bumbung die yg beraler biru ke hijau ek..aku pun lupe da..sesuai jadi nenek..(+_+)"...so aku membeli due skirt ini yg berkaler merah n biru..tp merah die special sket tau..ade butang..alaaa aku pasti ramai yg tau kan kan,,sebab kt on9 sibuk da kuar skirt ni dengan harga diorg selalu jual dlm RM40.00 hingga ke RM45.00 but aku berjaya mendapatkan due skirt ni dengan harga RM70.00...haaaaa murah tak?murah tak??okey firstly dah tolak duit penghantran..secondly aku bole merase material skirt ni..thirdly..aku pandang..aku sentuh..nak beli atau taknak..nak beli..trus kuakan duit..taknak beli..jalan trus..kalo tetibe kata nak beli..patah balik dan kuakan duit tanpa muke tebal..tapi kalo beli kat on9..takkan dpt rase semua tu..yg paling best..bile nak beli n tak jadi..akan dikatakan buyer yg tak serius dan akan disenarai hitamkan..hahahaa..so bg aku..semuanye ade kelebihan dan keburukan masing2la penjualan on9 atau secare terbuka ni..kalo beli on9 senang..takyah nak kuarkan duit minyak gi sane..nak round n berpusing2 dan mencari skirt itu..semuanya hanya dihujung jari..cewah ayat aku..TERBAIK!!!

cakap cakap jugak..mane skirtnye oiii!!!.haaa kan da kene jerit..okey2 fine..fine..


Okey..aku beli skirt ni denga harga RM70.00 sahaja,,tak habis dengan itu..aku mengelilingi sogo plak..niat akugi jalan tar sebab nak cr handbag..handbag aku semuanye dah putus n rosak..so mak aku kata dah alang2 nak cr tu biarlah cr yg berkualiti baik..ye tak??so kami pun menuju ke sogo..ek ehhh ade sale la....sogo pernah ke yg tak sale???aku pun pelik eh..hahahahah..so HASILNYE...


Ha...amek ko..due beg sekali aku beli..ohh no..satu tu mama ku belanja..hahahaha..nak beli due2 tak mampu..ok..due2 ni harga same ye..itupun selepas diskaun..harga satu beg RM89.00.. fuh berpinar2 duit aku nak kuar dr wallet kn kn..sebab aku tak penah beli handbag semahal ini..maybe sebab tu beg aku cpt rosak..ei ei malu sendiri..kuang3(*_*)



1 comment:

  1. salam kenal..dah follow kamoo =)

    http://eza-ezara.blogspot.com/

    ReplyDelete