Tuesday, October 2, 2012

rajennye aku memasak~

hai girlsss n guys kt luar sane..okey2..in this few days aku rase aku rajen giler nak memasak tgh2 malam..omak eden pun pelik..hahaha..okey aku kt opis kalo takde bende nak buat..maknenye takde kejela..bukan maksud mengular yer..hahaha..so first try aku nak buat lasagnia..seriusly aku mmg dr dulu nak try tapi tak tau nk wat mcmmana..mmgla kt kotak lasagnia tu siap ade nak tunjukkan care tp aku kalo buat mestila nak tambah rase lg sedap kn kn..aku ade gak wat pengat pisang+strawbery..okey rase die dah mmg sedap cume agak masam sket..maklumlah manaade buah strawbery yg btol2 manis..but okey jugakla..tapi kepada sesiapa yg tak brape suke masam2 sgt..mungkin kurang gemar kot..but for me..nice jugak..so aku pun mndapatkan resepi dr myresepi ni..
http://www.myresipi.com/top/detail/192 

 Percubaan Pertama=Pengat pisang + strawbery..

pisang + strawbery..kuah die akan jadi kaler merah jambu..so siapa yg suke pinkish2 ni will like the color..hahaha..


Percubaan Pertama=Lasagnia
Tada......My Lasagnia..Mesti korg pelik nape bentuk bulat??because aku cr tempat 4segi semuanya takde..terpakse guna tempat bulat..but sedap..=)thanks to my resepi..        


1 comment:

  1. sedapnya..;)jln2 sini...t dtgla jengah saya di www.garapankenangan.blogspot.com..

    ReplyDelete