Monday, December 17, 2012

Aku sudah Beli Baju Sejuk!!!!yeeepiiii =)

Okey..sebelum ni aku ade kata nak beli baju sejuk..mane bole tahan tgk kt internet je..naik kelabu la mata aku time tu..So..dengan jiwa bersemangat waja ni aku tlah mengajak mama aku ke KLCC and Pavilion untuk mencari baju sejuk ku...okey2..takpayah hepi sgt..budjet RM250.00 sahaja..kalo dpt..alhamdulillah..kalo tak dpt...telan airliur jek..okey..so strategi pertama..usya2 dulu di Uniqlo..korang kenal kan Kedai Uniqlo ni..serius mmg byk sgt baju sejuk die..harga bole tahan..masih under budjet aku..harga die jual dlm..RM249-RM500...ade jugak yg aku berkenan tapi mama kata mcm tak cukup tebal untuk tempat yg kitorg pergi..kitorg nak pergi Leichester,London dengan Paris pada bulan February..so time tu adalah paling kemuncak musim sejuk yer kawan2..kemuncak bulan sejuk adalah bulan 2 yer..bukan bulan 12..harap maklum..kui3..sebb ade yg ingat bile dah kuar salji time krismas tula kemuncak sejuk..anda salah same sekali..hehehe..okey selepas itu aku ckp kt mama"Jom kite tgh k marks and spencer?"..itu kedai mmg berkualiti abes..dr pakaian hingga ke makanan die jual..mama aku suke shopping kt situ..so bile dah masuk kedai tu trus je menuju tmp baju sejuk..harga die RM279..wuiyoo mahalnye..ade yg lagi mahal n bagus punye harga die RM549..wuiyooo....tertelan airliur kejap..so aku pk balik..okey takper..baru pergi 2 kedai..so mama ajak aku gi ISETAN..not I yer but U..hahaha..mama ternampak ade satu kawsan yg sgt kecik dan mama ajak aku gi situ..aku kata dlm hati "napela mama ni ajak masuk tmp jual beg ni??aku bukan nak beli beg..tapi nak beli baju sejukla mama..huh!!" n then mama berbisik kt aku..  "cube kamu pandang tmp baju sejuk tu.."    aku ckp   "mane mama??i cant see it!!"   mama tunjuk.."ITULERRR"..so aku tgk  60%discount..ouchh!!!! i got u!!...trus berlari2 dengan hati gembire ni...kat situ ade 3 pilihan kaler..pink,brown n green..tapi yg pink tu agak nipis dan harge selepas diskaun only RM149..murah kan??so pilihan aku tinggal brown n green je..sebab die dua lapis..harge selepas diskaun RM213....yeaahhhhhh....so yg mane pilihan hati aku?????let check it out!!



Kaler ijau....smart tak??siap ade bulu2 lagi..harge pun RM213 sahaja after diskaun
Muke Kegembiraan Selepas Dapat ape yg aku nak..TQ MAMA sebab temankan adik..i love u..

No comments:

Post a Comment