Tuesday, December 4, 2012

Beli Baju Winter Clothing ...(=_+)"...

Harini im feeling cooley2...ape maksud aku cooley2..failed B.I aku..okey maksud aku cooley2 ialah..harini terase sejukkkkkkk....nak tau sebab ape?sebab aku tgh mencari baju winter clothing untuk pergi ke Leisther tempat akak aku belajar..seriusly aku jeles kalo tgk diorg pakai bj sejuk..kenapela negara Malaysia tak mcm tu meh...dulu aku ade g Shanghai mmg sejuk jugak but time tu takdela pk nak beli baju sejuk..takot membazir je kan..iyela..kt Malaysia manaade sejuk2 ni..but tak sangka kali ni kami nak melawat akak aku kt Leisther bulan February time cuace winter sampai ke penghujungnye..OMG!! brapela suhu die agaknye kan.. is it negatif 4 or 5 or 6??i dont know..tapi aku pernah berade di Beijing pada suhu -2..sgt sejuk okey??Ini gambar2 anak sedara aku di sane dengan baju sejuk diorg..jeles k!!hahaha




hahaha..now aku ngah servey baju sejuk..mmg cantek2..ingatkan malas nak kuar..nak beli on9..but tau jela..online ni kite tak dpt rase kain die..so aku ckp aku mesti kene beli depan mata aku..tapi not so expensivela kan..around RM250.00 okey kot..tapi akak aku ade bg satu website ni..die kata tgh sale abes2an..90% discount..oh no!!!so aku pun tgk..seriously mmg cantek..so check it out baju yg aku rase nak beli..







 



I Love This Red Color..harge kat sane $15.00.maksudnye duit malaysia dlm RM75.00 Tebal pun mmg tebal..so aku ingat akan beli yg merah ni..=)




Okey...mcm ni pengiraan die..disebabkan ini duit sane..so duit malaysia kalikan dengan x5..so still murah berbanding sini..aku ade gak tgk website bj winter kt malaysia..mcm ni harge diorg..

 


 




No comments:

Post a Comment