Wednesday, December 5, 2012

Terase Sweet2 + Sporty gi keje {-_-}''


Harini hari Khamis..Aku terase mcm epi sketla..tak taula kenape tau..maybe sebab care pemakaian aku gi keje kot..org kata care kite berpakaian akan melambangkan diri kite siapa..are u sure about that???abes tu aku kdg2 pakai jeans..kdg2 pakai baju kurung..kadang2 pakai skirt..okey nevermind..so harini aku feeling2 mcm sweet + sporty tau...okey sweet2 tu sebab muke aku sweet kot....(ceh menyampahnyee kan kan)..kikikiki..aku feeling2 sporty2 sebab beg aku..today im not wearing handbag..percaye tak..percaye tak?  Percayala......(ahh sudah nyanyi lagu dato ct plak dah)..


And tetiber ade sekor kucing ni yg selalu sgt dtg umah aku..die cantek seriously..butt..................die sgt kotor,sgt busuk..dan sgt berkudis..kitorg kesian sgt kt kucing ni..because ade jiran i ni bela kucing but tak reti jage okey..(aku marah ni))grrrrrrrr......!!!..okey kucing die mmg cantek2..itu aku akui..but die tak reti jagala..die ade kucing 3 ekor muke penyek..alaaa yg spesies kucing susah nak dpt tu..tapi ketige2 ekor die tak reti jage..selalu dtg umah aku mintak makan..bile kite pegang terase aneh dibulu die..mcm berkuping2 tau kulit die..sgt2 kesian dgn kucing tu..so ini ade aku amek gamba die dgn aku..nak pegang pun mcm a bit slow la sebb takot kudis tu menyakitkan die..nnti aku tunjuk gamba kucing die yg lain okey tapi seriously la aku nak nasihatkan yg korg2 tak reti bela binatang ni..kalo takde mase or tak reti nak jage,nak bersihkan die,nak bg die makan...so watpe korg bela meh???kesian tau tak kt die..die pun perlukan belaian jugak..beli kucing mahal2 beratus2,beribu2 tak reti jaga pun takde gune jugak..(nasihat berbaur perli dr aku)..sekian...bye..
 
 

2 comments:

  1. saya follow sini.. :) :) rajin2 la update....suke masuk blog nie..santai jeee :)

    ReplyDelete