Sunday, December 2, 2012

Kenduri Kawen Pinky

Semalam aku gi ke kenduri kawen pinky..okey aku sesat taukui3...map die berpusing2la..lagipun rumah die tu kat kawsan dalam..Aku kene masuk tol bukit beruntong baru bole masuk ke kawasan rumah die..tu okey jugak..bukan stakat bukit beruntong je..kene pergi ke bukit sentosa kalo tak duk berpusing2 kt gitu jer..nasib baik aku gi ngan wani..my bff..n time tu adela tanye pakcik tu..die kata alamat kenduri ni kt bukit sentosa..so kami dah tau yg kami dah silap jalan..okey nak kene cari jalan masuk balik tadi..ok time ni tak stress lagi..skali tu dah jumpe sempang yg btol..jalan punye jalan..rumah die dekat BS7..kat situ ade 3sempang BS7..eh yg mane seyhh???muke aku dan wani dah mcm gini...hahahahah..so setiap sempang tu kami masuk..n rupenye sempang ketige tula masuk ke kawsan rumah die..okey tu kami da jumpe sebb ade name pengantin di situ..dah masuk kawasan rumah ni tetibe ehhhh mane lorong die eh????dusyakk!!!!!!!rase mcm dah tertekan di sini...hahahaha..letih...n at last jumpe jugak...time tu da pukul 2 ptg..okey sempat lagi makan..terjumpe dengan member skolah aku Shamsiah dengan anak die..comellll giler..die dgn husband die..dlm hati aku..besnye die da kawen..kui3..sempat lagi tu....So kat sini aku sertakan gambar perkahwinan pinky...(teha).

yaaaa...thats her with her husband..selamat pengantin baru teha..

Me with Jane..die dtg lambat sebb sesat mcm aku..kesian die tak sempat makan..jumpe pengantin trus balik..but bes dpt jumpe die.muahxx

Ini Shamsiah dengan her baby..cute sgt..baru 3tahun..
Dan Inilah aku pakai time kenduri..hehehe black + red





No comments:

Post a Comment